תופעות לוואי אוורל קונטי
דיון מתוך פורום גיל המעבר וטיפול הורמונלי חילופי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בת 52, במנופאוזה. מירנה הוצא לפני עשרה חודשים. התחלתי שימוש באוורל קונטי בגלל תופעות של גלי חום , קשיים בשינה ועוד תופעות של הגיל. בחודש הראשון אוורל קונטי + אוורל וכעת בחודש השני רק עם אוורל קונטי. החודש הראשון עבר נפלא, תופעות גיל המעבר פסקו. בסיום החודש החל דימום של שבוע. כעבור שלושה שבועות שוב דימום של שבוע, ממש כמו וסת (כבר שכחתי מה זה בזכות מירנה שנים רבות). האם הדימומים האלה הם חלק מתופעות לוואי מקובלות של האוורל קונטי? כמה זמן יש להמשיך עד התייצבות והבנה אם זה המחיר של השימוש במדבקות? תודה.
ורד שלום ותודה על שאלתך. בעיקרון, לא אמורים להיות דימומים ממושכים תחת הטיפול. יתכנו דימומים קלים בחודשי הטיפול הראשונים. בברכה דר' זלוצובר