רירית עבה גיל המעבר שאלות
דיון מתוך פורום גיל המעבר וטיפול הורמונלי חילופי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי בת 48 מחזורים אורכים והפרשות שנמשכים שבועיים הלכיתי לרופא בבדיקה רירית 15ממ שרירני מוגדל ל 10 לא סדירה שחלות תקינות אגן ללא נוזל רחם אחורי כי וברתי שני קיסריים הופנתי להיסטרוסקופיה אבחנתית בדיקות דם לפני חצי שנה נורמה 144.2 pg/mL ESTRADIOL (E-2) 9.2 IU/L LH 11.14 IU/L FSH 7.00 ng/mL PROLACTIN 0.34 ng/mL TESTOSTERONE- TOTAL 142.1 µg/dL DHEA SULPHATE 1.20 uIU/ml TSH פירוט תוצאות הבדיקה הערות לבדיקות )2-ESTRADIOL (E: Children Males 0-39.8 Fol מה זה אומר שהרחם והרירית ככה?
לי שלום. לכל בדיקה יש משמעות בקונסטלציה הקלינית בה נלקה. תחזרי למי שביקש את הבדיקות. בברכה דר' זלוצובר