מעבר לטיפול -Femoston
דיון מתוך פורום גיל המעבר וטיפול הורמונלי חילופי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בת 50, במנופאוזה עם מחזור סדיר. אחרי 3 חודשים של שימוש בג'ל אסטרוגן + כדור פרוגסטרון טבעיים של כצ'ט שהשפיעו עלי מעולה, אין להשיג אותם בבתי המרקחת השונים. כשהגעתי לביקורת אצל רופא אחר, המליץ לעבור ל Femoston. באה ליטול אותו לראשונה ועל הדף המצורף מצוין שמיועד לנשים לאחר גיל המעבר שחלפו 6 חודשים לפחות מסיום הווסת. מבקשת חוות דעתך. כרגע עצרתי המשך שימוש. תודה
נורית שלום ותודה על שאלתך. הי חוסר זמני ב UTROGESTAN 100. האסטרוגן ושאר המינונים היו כל הזמן בשוק. לפני שבוע חזר גם ה 100 מיליגרם בברכה דר' זלוצובר