אשמח מאוד למענה לשאלותיי עד כמה שתוכל🙏🙏
דיון מתוך פורום גיל המעבר וטיפול הורמונלי חילופי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי אני בת 45 בריאה בדרך כלל מחזור שלי כמו שעון כל 28 ימים אבל.... מגיע בטיפות... לא יודעת למה.. אבל הוא סדיר ממש מבחינת תאריכים.. זה סימן טוב עדיין? כאילו זה נחשב שאני מקבלת מחזור אם הוא מגיע כל 28 יום אבל לטיפות... ולא זרימה מסיבית כמו לכולן.. שאלה שניה בבקשה 🙏 התחלתי לחשוב על תרומת ביצית... מבחינת מחזור. FSH, זה קריטריונים כמו תרומת זרע? או שנדרש רק מצב רחם תקין? אשמח מאוד למענה ממך על שאלותיי 🙏🙏
מישהי שלום ותודה על שאלך. אם הוסת סדיר את ככל הנראה מאוזנת הורמונלית. לדימום קל מאד יש סיבות שונות ועלייך להיבדק גניקולוגית כולל US נרתיקי ופרופיל הורמונלי. בברכה דר' זלוצובר