פרופיל הורמונאלי עקב רירית רחם מעובה מאוד
דיון מתוך פורום גיל המעבר וטיפול הורמונלי חילופי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי ,בת 48 , בברור סביב רירית מעובה מאוד ( הגיעה ל23מ״מ בדופלר אגן לפני 9 ימים) דימומים קשים עד אנמיה. לפני חצי שנה נעשתה היסטרוסקופיה ניתוחית הביופסיה יצאה תקינה. עשיתי את בדיקות הדם האלו ביום הרביעי לתחילת דימום הוסת שהתחילה מוקדם הפעם כ18 יום לאחר הקודמת שהיתה קשה מאוד. אשמח להתיחסות כי יקח זמן עד שהרופא שלי יהיה זמין ורמת האסטרוגן נראית לי לא הגיונית גם אם הבנה שיש כנראה דומיננטיות אסטרוגן לעומת פרוגסטרון… הפער נראה לי עצום …Tsh- 0.82 prolactin- 150 LH-4.2 FSH -8.5 Estradiol(E2) 1253 progesterone1.2 שלילי hcg-b Testosterone total - 0.5 בנוסף ההמוגלובין בספירת הדם בבדיקות הללו ירד ל10.5 (לפני חודש היה 11.5) על אף נטילת תוסף ברזל. תודה רבה
דנה שלום ותודה על שאלתך. רמת האסטרוגן מסבירה את הרירית המעובה. את צריכה בדיקה גניקולוגית מסודרת בברכה דר' זלוצובר