הפסקת הורמונים מדי חודש
דיון מתוך פורום גיל המעבר וטיפול הורמונלי חילופי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דוקטור. בת 50, התחלתי החודש ליטול פרוגסטרון + אסטרוגן, בשל תופעות גיל המעבר. מחזור אחרון היה לפני חודשים טרם נטילת ההורמונים. האם עלי להפסיק באופן יזום ההורמונים מדי חודש לצורך קבלת המחזור? בפתק ההתוויה הרפואית שלהם כתוב שכל 24-28 יום, אך רופאת הנשים שנתנה לי המרשם טוענת שאין צורך להפסיק. המחזור מגיע לבד יחד איתם. היא נמצאת בחופשה ארוכה ולכן פונה אליך לחוות דעתך המקצועית. תודה רבה
רונית שלום ותודה על שאלתך קיבלת הנחיה ברורה מהרפואה שלך, למה לערער עליה? בברכה דר' זלוצובר
כי בהתוויה כתוב להפסיק לצורך חידוש המחזור. המחזור נפסק בגלל שלבקת חוגרת שערערה את העצבים בגוף. האם עלי לפנות לחוו'ד נוספת כדי לקבל החלטה? כאמור, הרופאה בחו' ל ולא יכולה לברר מולה. תודה רבה