פמוסטון או פמוסטון קולגי
דיון מתוך פורום גיל המעבר וטיפול הורמונלי חילופי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בת 58. עד גיל 55.5 היה מחזור סדיר שנפסק בבת-אחת. החלו גלי חום והתקפי חרדה תכופים וממושכים. לפני שנה ורבע החלתי ליטול פמוסטון 1/10 וחלה הטבה משמעותית. בשל פוליפ קטן ברחם וציסטה קטנה בשחלה שהתגלו לפני כחודשיים, הוחלפו לי ההורמונים לפמוסטון קונטי 1/5. אני כחודש בתחושת תסמונת קדם ווסתית עם התקפי חרדה תכופים. האם לסיים החפיסה (3 ימים נותרו) ולחזור לפמוסטון 1/10 ? תודה רבה
D שלום ותודה על שאלתך. תצטרכי לשאול את הרופא/ה המטפל/ת שמודע לסיבות להחלפה. בברכה דר' זלוצובר