טיפול הורמומלי חליפי ומחזור
דיון מתוך פורום גיל המעבר וטיפול הורמונלי חילופי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי..בת 49. ווסתות התקצרו כל 3ת5 שהועות, חווה תסמיני גיל מעבר, גם פרופיל הורמונלי מעיד על כך. ניתן טיפול בפמוסטון 1/10. האם ניתן ללא הפסקה או עם הפסקה ולהמתין לדימום? בנוסף חוששת מהשפעת פרוגסטרון. לא הסתדרתי עם גלולות. האם קיים טיפול סיסטמי רק באסטרוגן, ופרוגסטרון מקומי?
רבקה שלום ותודה על שאלתך יש אפשרות לאסטרוגן סיסטמי ופרוגסטרון מקומי. פמוסטון נלקח באופן רציף. בברכה דר' זלוצובר
האם וגיפם יכול לדחות/לעכב/ להמעיט את דימום הווסת הצפוי להגיע? בת 49 עדיין עם ווסתות סדירות ותסמיני גיל המעבר. נוטלת כרגע כשבוע וגיפם וגינלי בלבד. יש מעט הקלה בתסמינים.