הורמונים לאחר כריתת רחם ושחלות
דיון מתוך פורום גיל המעבר וטיפול הורמונלי חילופי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
כריתת רחם וטפולות(הכל שפיר)לבת 60. מה קורה עם ההורמונים? האשה מרגישה שדיים כבדים ומלאים,בטן אגנית נפוחה וכאילו עודף הורמונים נשיים בגוף. מאין הם באים? האם יש חשד לגידול בהיפופיזה( או בכלל במוח)? אודה לתשובה מסבירה ולא רק להמלצה ללכת לרופא. תודה רבה
גנית שלום ותודה על שאלתך. התלונות אכן מוזרות אם לא מטופלת בטיפול הורמונלי או תרופות אחרות ואכן חייבת הערכת רופא ובדיקות מעבדה. לא ניתן לפרט כאן מעבר לכך והפורום לא מיועד לכך. בברכה דר' זלוצובר מה יכולמ להיות