לאחר כריתת רחם ושחלות
דיון מתוך פורום גיל המעבר וטיפול הורמונלי חילופי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני נשאית brca1 בת 46.5 עברתי כריתת טפולות ורחם מניעתית , מקבלת אוורל 50 מדבקה של אסטרוגן בלבד, עברו בדיוק ארבעה שבועות מה כריתה , אני מרגישה שאני משמינה, עושה הליכות ושותה המון ועדיין לא מצליחה לרדת במשקל אפילו עליתי מאז הניתוח, בנוסף אילו תוספות ויטמינים מומלץ לקחת. ומתי הנפיחות הבטנית יורדת ממש, בנוסף מתי התפרים הפניימים אמורים להיסגר. הרבה תודה
דנה שלום ותודה על שאלתך. אם צריכה יעוץ פרטני, בדיקות מעבדה בהתאם למה שכבר יש לך והחלטות להמשך. לגבי הנושא הכירורגי, יש לברר עם המנתח/ת בברכה דר' זלוצובר