דימום במעבר לאסטרופם
דיון מתוך פורום גיל המעבר וטיפול הורמונלי חילופי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד״ר, האם במעבר מפומסטון (שכמעט גמרתי חבילה נשארו 2 כדורים אפורים)לאסטרופם 2 מ״ג + אוטרוגסטן 100 מ״ג לוקחת משניהם כדור כל יום עד עכשיו סה״כ 3 כדורים מהאסטרו כנל גם אוטרוגסטן וכבר יש דימום האם זה יכול להיות??? כי רק התחלתי לקחת או שזה מהפומסטון (1/10) בכלל ששמה גמרתי כמעט את כל החבילה וישר התחלתי בטיפול חדש קצת חוששת
רונית שלום ותודה על שאלתך. הדימום נובע מהפסקת טיפול קודם שמביא וסת בסוף כל חפיסה. אין שום בעיה בכך בברכה דר' זלוצובר