אסטרוג'ל- חורג מהשקע בסרגל
דיון מתוך פורום גיל המעבר וטיפול הורמונלי חילופי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ד"ר זלוצובר שלום, כשאני שמה את הג'ל בסרגל, הוא בולט הרבה מעבר לשקע בתוך הסרגל. וכל פעם הוא בולט בגובה אחר. כך שהמינון לא חזרתי. האם ליישר את כל הג'ל שחורג מעבר לשקע שבתוך הסרגל ? אני יכולה טכנית ליישר, למשל עם משהו כמו מרית (לקקן) של עוגות.
נגה שלום ותודה על שאלתך בסה"כ זה די מדויק אם עושים משיכה אחת. גם טיפול פומי לא ממש נספג כל יום בדיוק אותו דבר. המקום היחידי שמדויק לחלוטין הוא זריקות. כאן אין ממש צורך בדיוק מירבי בברכה דר' זלוצובר. דוה על שזאלתף