קבלת גיל המעבר מעל גיל 50
דיון מתוך פורום גיל המעבר וטיפול הורמונלי חילופי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב מקבלת ווסת בגיל 51 סדיר עם סבל שבגיל?זה מיותר לי.רופאה שפניתי אליה טוענת שנטיה גנטית תאריך את הכניסה לגיל המעבר fsh 12 אבקש פתרון להפסקת המחזור כי גלולות לא ניתן לקחת הציעה לי התקן איזה פתרון יכול לעזור לי הסבל מיותר אשמח להפניה לרופא מכבי איזור חולון תודה
חן שלום ותודה על שאלתך.. לא מפסיקים בעיקרון וסת בצורה מלאכותית אלא בנסיבות רפואיות מיוחדות. יש כמובן אפשרויות להקלה. איני ממליץ על רופאים ספציפיים. בברכה דר' זלוצובר
תודה רבה איזה פתרונות אפשר להציע? אני אגש לרופאת נשים שלא נתינה לי פתרון מלבד התקן תודה לך מקרב לב