חזרת תסמיני גיל מעבר בעקבות מעבר לאביאנה
דיון מתוך פורום גיל המעבר וטיפול הורמונלי חילופי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בת 53, מגיל 50 משתמשת במדבקות אבורל וכדורי אוטרוגסטן (בהצלחה רבה) עד שבעקבות דימום (של כ-10 ימים) הוחלט לעבור לכדורי אביאנה. נוטלת את הכדורים כבר שבועיים והתסמינים חזרו. השאלה, אם יש טעם להמשיך לנסות את האביאנה או שחזרת התסמינים מעידה על כך שזה פשוט לא עובד? אודה מאוד על תשובה מכיוון שהרופא המטפל לא זמין, אלא בקביעת תור כמה חודשים קדימה ואני די סובלת.
טלי שלום ותודה על שאלתך. את בהחלט צריכה לשוב לרופא המטפל שלך לשינוי טיפול. בברכה דר' זלוצובר
תודה רבה על התשובה המהירה!