האם תחושת נימול/הרדמות ברגליים היא בגלל אביאנה והאם צריך להפסיק לקחת?
דיון מתוך פורום גיל המעבר וטיפול הורמונלי חילופי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בת 56. לוקחת אביאנה כ 6 שבועות. עזר מאד לגלי חום, בעיות שינה ומצב רוח, אבל התחילה תחושת בצקת קלה בכף הרגל ותחושות נימול/הרדמות שבאות וחולפות ברגליים ובידיים ומעט בפנים. האם זו תופעת לוואי מוכרת? האם זה מסוכן וצריך להפסיק לקחת אביאנה. חבל לי כמובן להפסיק כי זה מאד עזר.
נימול ברגליים שלום ותודה על שאלתך. כדאי להיבדק בשלב ראשון ע"י רופא/ת המשפחה ובמקביל אצל הרופא/ה שרשמו את הטיפול. בברכה דר' זלוצובר