חשש מנטילת הורמונים מקומיים
דיון מתוך פורום גיל המעבר וטיפול הורמונלי חילופי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בגיל 72 קיבלתי מרשם לטבליות וגיפם או אובסטין קרם עקב יובש. בעבר לא לקחתי הומרונים בגלל חשש מסרטן השד שיש במשפחתי. קראתי בפרסום על המשחה שמעלה סיכון לבעיות לחץ דם, לב, אובדן זיכרון ועוד. אני די חוששת, עד כה השתמשתי בגינמונל בהצלחה חלקית, האם תוכלו להרגיע אותי לגבי התכשירים הנ"ל? תודה רבה לילי
ליל שלום ותודה על שאלתך. ככלל הספיגה הסיסטמית מתכשיר מקומי מינימלית והוראות הנגד לתכשיר סיסטמי לא תקפות לרוב בתכשיר מקומי בברכה דר' זלוצובר
תודה רבה רבה על תשובתך המלומדת.