תופעות טרום גיל המעבר
דיון מתוך פורום גיל המעבר וטיפול הורמונלי חילופי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בת 50, לאחרונה מחזור לא סדיר, עייפות ושכחה (בעבר טיפולי IVF). מה אוכל לעשות בעניין? בדיקות: ESTRADIOL (E-2) 1076 pmol/L 17-OH-PROGESTERONE 1.05 nmol/L LH 3.30 IU/L FSH 9.40 IU/L PROLACTIN 141.8 mIU/L PROGESTERONE <2 TESTOSTERONE- TOTAL 0.30 nmol/L ANDROSTENEDIONE 2.18 nmol/L DHEA SULPHATE 0.95 µmol/L תודה
רום שלום ותודה על שאלתך. לפנות ליעוץ רפואי מסודר. את בפרימנופאוזה ולא במנופאוזה המוגדרת כשנה ללא וסת. בברכה דר' זלוצובר