תסמיני יובש ופרה מנופאוזה
דיון מתוך פורום גיל המעבר וטיפול הורמונלי חילופי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום בת 47.6 קרוב לשנתיים תמיני יובש בפה עור עיניים מעי וקיבה רגיזים.צורך בשתייה מרובה יותר מ4 ליטר ביום.בגיל 45 מחזור בלתי סדירבמשך 3 חודשים אחכ הסתדר לגמרי עד גיל 47.בגיל 47 בדיוק הפסקת מחזור למשך 3 חודשים ומאז הסתדר.ללא גלי חום או הזעות.האם תמיני היובש והצורך בשתייה מרובה משום תסמיני היובש קשורים לפרה מנופאוזה?נוגדנים לסיוגרן שליליים. תודה
מיה שלום ותודה על שאלתך. איני משוכנע שזאת הסיבה כדאי לעבור הערכה מסודרת אצל רופא/ת המשפחה בשלב ראשון כולל בדיקת סוכר בברכה דר' זלוצובר