נטילת ליויאל לאחר הפסקה
דיון מתוך פורום גיל המעבר וטיפול הורמונלי חילופי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, בת 59, נטלתי ליויאל כ 6 שנים במינון של כדור ליומיים והרגשתי מצוין. לפני כחודשיים הפסקתי על דעת עצמי ולהפתעתי, חזרו גלי חום ונדודי שינה. האם ניתן לחזור ולהשתמש בתרופה?
יעל שלום ותודה על שאלתך. מדובר בתרופת מרשם וכמי שאינו מכיר אותך ואת הרקע הרפואי שלך, לא ניתן לאשר מתן תרופת מרשם ללא בדיקה מסודרת. ככלל הפסקה של מעל חודש בטיפול הורמונלי (גלולות למניעת הריון או תכשירים לגיל מעבר) מורידה את קרישת היתר עקב הטיפול למינימלית. חידוש טיפול לאחר יותר מחודש כרוך באותם סיכונים מבחינת קרישת דם כמו באישה המתחילה טיפול לראשונה. בברכה דר' זלוצובר