שימוש בוגיפם וצריבה בנרתיק
דיון מתוך פורום גיל המעבר וטיפול הורמונלי חילופי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לוקחת טמוקסיפן ובגלל יובש בנרתיק ואטרופיה הומלץ לי להשתמש בוגיפם, לאחר שבוע ראשון התחילה צריבה חזקה בנרתיק ודלקת בדרכי השתן, הפסקתי את הוגיפם והתחלתי שוב לאחר שהדלקת חלפה, לאחר כ 6 שבועות של שימוש בוגיפם התחיל חוסר נוחות בנרתיק ותחושת של שורף, עשיתי בדיקות שתן ונרתיק, והכל יצא שלילי, האם יכול להיות שיש לי רגישות לוגיפם עצמו? או שהוגיפם לא עוזר לאטרופיה?
שרה שלום ותודה על שאלתך. ככלל וגיפם מאד עוזר להקלת יובש נרתיקי עלייך להיבדק אם יש בעיה ספציפית- תיתכן תמיד רגישות לחומר בברכה דר' זלוצובר