יכול להיות טרום גיל המעבר?
דיון מתוך פורום גיל המעבר וטיפול הורמונלי חילופי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום , בת 44 מקבלת מחזור באופן סדיר רק הזמן שחולף בין וסת לוסת התקצר בשנה האחרונה באופן יחסי. ונוספו כאבי ראש חזקים בהרבה מה שהכרתי סביב חלק מהמחזורים ולפעמים סביב הביוץ מרגישה גם הרבה עצבנות ביחד לעבר. האם יכול להיות שהגעתי לשלב זה? הרופאה שלי חושבת שאני צעירה מדי. האם מומלץ ליטול טיפול הורומנאלי כלשהו או אפילו גלולות יכולות לשפר את המצב?
יעל שלום ותודה על שאלתך. התמונה מתאימה להתחלת פרימנופאוזה. לגבי הטיפול. עלייך להתייעץ עם הרופא/ה המטפלת. בברכה דר' זלוצובר