עדיין מקבלת מחזור ויש תופעות גיל מעבר
דיון מתוך פורום גיל המעבר וטיפול הורמונלי חילופי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר, בת 56 עדין מקבלת מחזור כל שלושה חודשים בערך, סובלת מכל תופעה אפשרית של גיל המעבר. דווקא הגלי חום אינם בעוצמה גבוהה. הבנתי שיש "חלון הזדמנויות" למתן הורומונים. מה עושים אם אני מתקדמת בגיל ועדיין מקבלת מחזור ספונטני. תודה
אביה שלום ותודה על שאלתך. כל עוד את מקבל מחזור, אינך במנופאוזה וחלון ההזדמנויות שאת מציינת (לא זה המקום לדון במשמעותו)לא רלוונטי עבורך. רצוי כמובן לפנות לקבלת טיפול להקלת התסמינים אותם את מתארת. בברכה דר' זלוצובר
ד"ר תודה רבה