גלי חום שאלה לגבי אבחון וסוג טיפול
דיון מתוך פורום גיל המעבר וטיפול הורמונלי חילופי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בת 42. שנה שעברה סבלתי מגלי חום בלילה וזה הפסיק לאחר שבועיים. לפני 10 ימים התחילו לי גלי חום בתדירות גבוהה. כולל בלילה. ווסת סדירה. ענין חוסר השינה וחוסר הבהירות של הנושא גורם לי למתח נפשי. אילו בדיקות צריך לעשות כדי לקבל טיפול והיכן והאם יש טיפול טבעי כמו פמנסיל שמוצע היום באנטרנט?
מרגו שלום ותודה על שאלתך. בגיל ולאור הוסת הסדיר אני מסופק אם מדובר בגיל מעבר. כדאי לפנות להערכה אנדוקרינית מסודרת, בהנחה שרופא המשפחה לא מצא משהו מיוחד ולפי הממצאים תופני לברור מתאים. בברכה דר' זלוצובר .