טיפול הורמונלי בכדורי אסטרופן 2 מ"ג
דיון מתוך פורום גיל המעבר וטיפול הורמונלי חילופי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בת 68 וחווה התקפי דופק מהיר וקצת גלי חום כשההורמונים לא מספיקים. זה גנטי גם אמא שלי ז"ל חוותה תופעות של התקפי חרדה ולא לקחה טיפול הורמונלי. עם הגיל המינון לא מספיק לי ואני חווה התקפים כאלו. יש אפשרות לקחת 2 כדורים במקום אחד או להחליף את הכדורים? תודה
נירה שלוום ותודה על שאלתך. לא ניתן כבמון לייעץ בהתכתבות ובלי להכיר אותך על נטילת תרופה או עליה במינון אך בעיקרון אחד האמצעים לשיפור יעילות הטיפול הינו כמובן עליה במינון. בברכה דר' זלוצובר
דרושים עובדים לעבודה מהבית במגוון תחומים, לפרטים שלחו לי הודעה בוואטספ 058-6725374