הפסקת מחזור בגיל 45 שאלה
דיון מתוך פורום גיל המעבר וטיפול הורמונלי חילופי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני בת 45 (במאי 46) זה כבר חודש שני שאני לא מקבלת את המחזור. עשיתי בחודשיים האחרונים 3 בדיקות הריון (ביתיות) שיצאו שליליות. לפני חודש היה נדמה לי שהיו לי כמה גלי חום לרגעים אבל אני לא יודעת באמת להגיד שזה זה. הייתי רוצה לדעת אם אני צריכה לעשות משהו בנדון? איזשהן בדיקות? אני אשמח לשמוע את דעתך. תודה רבה דורית
דורית שלום ותודה על שאלתך. גיל מעבר מוגדר כשנה ללא וסת וברור שאינך שם. גם קלינית נשמע שלא וכדאי לפנות לבדיקה מסודרת. בברכה דר' זלוצובר