זואלי לטרום גיל המעבר
דיון מתוך פורום גיל המעבר וטיפול הורמונלי חילופי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר שלום, הומלץ לי לקחת זואלי בגלל תסמיני טרום גיל המעבר. אני בת 48. מצד אחד אני קוראת שממליצים לקחת גלולות עם הורמונים במינון נמוך (מק"ג) ומצד שני בזואלי יש 1.5 מ"ג אסטרוגן ו2.5 מ"ג פרוגסטרון שלהבנתי יותר דומים להורמונים שהגוף מייצר ולכן הגלולה נחשבת לטובה אודה לך אם תוכל לעשות סדר בדברים.
דנה שלום ותודה על שאלתך. לא ברורה לי הסיבה לגלולות. המלצה טיפולית קשורה לסיבת הטיפול הראשונית. האסטרוגן בגלולה אכן במינון לא גבוה והוא אכן אסטרוגן טבעי. לגבי המרכיב הפרוגסטטיבי בגלולה, עשוי להיות יותר בעייתי ולכן חשובה הסיבה לטיפול. בברכה דר' זלוצובר
מצטרפת לשאלתה של דנה. הסיבה לטיפול בזואלי: תסמינים גיל המעבר בתקופת הפרימנאפוז