גיל המעבר גלי חום שחזרו
דיון מתוך פורום גיל המעבר וטיפול הורמונלי חילופי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום. לצערי אין יותר מדבקות evorel/השתמשתי והייתי מרוצה.הגניקולוג רשם לי duoaveve .פוחדת להתחיל ושואלת האם לאור גילי 80, הפרעות בקצב הלב (לוקחת רבע כדור ניאובלוק) שחיקת סחוס בברכיים (לוקחת ארטריל) ודיברטיקולוזיס -האם duoavive יכול להזיק יותר מלהועיל לי? חזרו לי גלי החום כל לילה וברור שזה מרגיז ומפריע שינה. אודה על הסבר ותשובתך תודה תודה יעל
יעל שלום ותודה על שאלתך. אני לא בטוח שדואביב פומי הינו תחליף לתכשיר העורי שקיבלת. הוא אף חסר בשוק כרגע. כדאי לשוב לרופא המטפל שלך בברכה דר' זלוצובר
היכן ניתן למצוא מדבקות אסטרומון קונטי בתודה, ואם כרגע אין למצוא - מתי יש אפשרות שיגיעו לארץ? בתודה רבה רבה מראש..