פנייה חוזרת לגבי טיפול שקיבלתי
דיון מתוך פורום גיל המעבר וטיפול הורמונלי חילופי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לצערי, טרם נעניתי בשום צורה לגבי הבעיה שהתעוררה עקב הטיפול האחרון שקיבלתי. שלחתי מיילים וגם בטלפון הפקידה לא העבירה אותך ולמרות הבטחתה שתחזור אלי- זה לא קרה!!!
לקריאה נוספת והעמקה
שושנה שלום. לא ברור לי היכן היית אצלי ועל איזה מייל את מדברת. כל המיילים שהתקבלו במרפאה ברמת אביב עד אמש, נענו. כל המיילים בחיפה נענים עתה. בברכה דר' זלוצובר
לא נעניתי!!! לא מעבירים אליך שיחה של פציינטית שהיתה אצלך וקיבלה טיפול, וגם ההבטחה ש ״תחזור אלי״ מאוחר יותר אינה מתממשת. השארתי טלפון גם בגוף המיילים ששלחתי אליך.