תסמיני טרום גיל המעבר
דיון מתוך פורום גיל המעבר וטיפול הורמונלי חילופי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום בת 45 ותשעה חודשים.מחזור סדיר מגיל 12 ללא תסמינים מיוחדים.לפני שבעה חודשים אי סדירות במחזור החודשי למשך 3 חודשים.נכנסתי כנראה לטרום גיל המעבר.במהלך הארבעה חדשים האחרונים מחזור סדיר לגמרי ללא תקלות.בחודשיים האחרונים חווה תסמינים שליובש בפה ,בעיניים ובעור וגם פעילות מעיים איטית ונטייה לעצירות.האם תסמיני היובש והמעי הרגיז נמנים על תופעות טרום גיל מעבר?ממה שקראתי אלו תסמינים של פוסט מנופאזה.מה ניתן לעשות בנושא?
ליה שלום ותודה על שאלתך. אם הוסת שלך סדיר לחלוטין, אני מסופק אם את בטרום גיל מעבר ואם התלונות שאת מציינת נובעות מפרימנופאוזה. בברכה דר' זלוצובר