הורומונים רבים לא עוזרים
דיון מתוך פורום גיל המעבר וטיפול הורמונלי חילופי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דר', אני בת 41 ללא מחזור כלל מגיל 37. התחלתי הורמונים לפני כשלוש שנים בגלל תסמינים קשים. בהתחלה נובופם שעזר מאוד עד שהפסיק להשפיע, לאחר מכן אקטיבל שהיה בסדר (לא יותר מזה) עד שהפסיק להשפיע ועכשיו פרוגילוטון כבר חודשיים אך הוא לא עושה לי טוב - נפיחות, כבדות, קימות מרובות בלילה (כנראה בגלל גלי חום מאוד חלשים אך הם מעירים) הזמן היחיד שבו אני מרגישה טוב זה כמה ימים לפני הדימום, בזמן הדימום ולאחריו ואז כשאני מתחילה מחדש עם הכדורים חוזרת להרגשה הלא טובה. אני לא יודעת מה יכול לעזור לי? למה הכדורים לא עוזרים לי? אין לי גם חשק מיני. האם טוסטסטרון בכמות מזערית תוכל לעזור? אודה לך אם תתייחס לכל מה שכתבתי
נילי שלום ותודה על שאלתך. את צריכה הערכה וטיפול פרטניים עקב כל מה שציינת, בסבירות גבוהה גם בדיקות דם שונות ולפיהן התאמת טיפול. בברכה דר' זלוצובר
תודה דר' מה הכוונה טיפול והערכה פרטניים? אילו בדיקות דם אני צריכה לעשות? מה בדיוק אני צריכה לבקש מהרופא שלי?