תסמיני טרום גיל מעבר
דיון מתוך פורום גיל המעבר וטיפול הורמונלי חילופי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום בת 45 ותשעה חודשים.מחזור סדיר מגיל 12 ללא תסמינים.לפנישבעה חודשים אי סדירות למשך 3 חודשים- מחזור ארוך 42 יום עם דימום אמצע בן 3 ימים.הרגשה טובה.חודש אחכ מחזור קצר בן 23 יום עם עייפות והרגשה קשה בזמן המחזור.חודש לאחר מכן מחזור קצת ארוך מן הרגיל עם דימום אמצע.במהלך הארבעה חודשים אחרונים מחזור סדיר לגמרי ללא תקלות.מחודש אוגוסט מופיע תסמין של יובש בעור עיניים פה מזמן הביוץ ועד המחזור. התסמינים הולכים ומחמירים ככל שמתקרב זמן המחזור וכוללים יובש פנימי וחיצוני כולל פעילות מעיים איטית ונטייה לעצירות.האם אלו תסמינים של טרום גיל המעבר? תודה
ליה שלום ותודה על שאלתך. בהחלט נשמע שאבחנת עצמך נכון ואת בטרום גיל מעבר. בברכה דר' זלוצובר