בדיקת דם,הורמונים בגיל המעבר
דיון מתוך פורום גיל המעבר וטיפול הורמונלי חילופי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום.אודה לך אם תפענח את בדיקות הדם ותסביר לי מה משמעותן.אני בת 50,הסרתי טבעת מירנה,לפני חודשיים. LH18.9 FSH42.6 ESTRADIOL<21 על פי הבדיקות האם אני בגיל המעבר,האם עליי להשתמש באמצעי מניעה או לא. אודה על תשובה מפורטת.יום טוב
לקריאה נוספת והעמקה
כוכב שלום ותודה על שאלתך. לכל בדיקה יש משמעות רק בקונסטלציה הקלינית בה נלקחה. אין משמעות לבדיקה יחידה שלמרות שלכשעצמה מרמזת שאת בגיל מעבר, זה מוגדר כשנה ללא וסת. התמונה ההורמונלית יכולה להשתנות לחלוטין בעוד חודשיים. הסיכוי להרות בגילך בכלל נמוך מאד בברכה דר׳ זלוצובר