קרם אבסטין ונרות borix
דיון מתוך פורום גיל המעבר וטיפול הורמונלי חילופי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בת 54, מטופלת בהצלחה מספר שנים במדבקות אוורל בנוסף להתקן מירנה. מקיימת יחסי מין סדירים ומהנים. לפני כחצי שנה החל גם יובש בנרתיק, והתחלתי להשתמש בוגיפם. לאחר שבזמן האחרון הרגשתי גירוי מציק בנרתיק לאורך זמן, שרק הלך והתגבר, המליץ הרופא שלי לפני כשבועיים להחליף את הוגיפם בקרם אווסטין. באותו זמן גם סבלתי מזיהום כלשהו בנרתיק, והרופא המליץ לי על נרות borix 600. השאלה שלי היא אם אין מניעה להשתמש בשניהם במקביל? והאם אפשר לקיים יחסי מין בזמן הטיפול בשניהם? ולשחות בבריכה? תודה רבה מראש
עינת שלום ותודה על שאלתך. אני מניח שקיבלת מרופאך אבחנה והמלצות. עקרונית אין מניעה משימוש מקביל בחומצה בורית ואסטרוגן נרתיקי. אין לי מושג מה האבחנה שלך אך עקרונית לא נראה לי שיש מניעה משחיה בברכה או מקיום יחסי מין אם הצתסמינים לא מציקים לך. בברכה דר' זלוצובר