לספר לילד?
דיון מתוך פורום אפילפסיה בילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני תוהה אם לספר לבת שלי שיש לה אפילפסיה כרגע אנחנו משתמשים במונח פרכוס, היא בת 8, האם זה הכרחי?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב כל תרופה אנטי אפילפטית יכולה באופן פרדוכסלי לגרום להחמרה של פרכוסים , לכן זה יתכן . ישנה שכיחות גבוהה יותר של פרכוסים בילדים עם NF 1 ביחס לאוכלוסיה הרגילה. הסיבה לפרכוסים אינה משנית לגידול . בברכה ד"ר הימו
שלום רב ני מתייחס למחלת האפילפסיה כמו אל כל מחלה אחרת , לדוגמא , אסטמה ומסביר לילד בהתאם לגילו, בצורה פשוטה. בברכה ד"ר הימן