כתר חרסינה ללא מתכת שנשבר

דיון מתוך פורום  שיקום הפה - פרוסתודונטיה

01/10/2017 | 16:02 | מאת: ספיר

עושים לי פעם שניה כתרי חרסינה לחא מתכת לפני כמה חודשים ניסו ושברתי את החרסינה בזמן מדידה ממה זה גורם דבר כזה והאםמיש ביכוי שיקרה כלום כי הפחד היה שאולי אצטרך הארכת כותרת אבל נראה דלאנצריך ודאתןמעוד נסיון מנסה אבל פוחדת שיקרה במיוחד שהזמני מספיק פעם משתחרר ולא נוח אבל נותנים נסיון נוסף . אבל יכול להיות שגם מגלים משהוא גם אחרי הכתר הזמני ובמדידה לקבוע ומה יכול לגרום להשברות כתר קבוע ופוחדת שיקרה שוב מתישהו ובעיית שחיקה שלי אולי גם משפיעה על זה? 

לקריאה נוספת והעמקה

שלום כתר חרסינה ללא מתכת עלול להשבר במדידה כתוצאה מכמה סיבות. בד"כ מדובר על שיפול בהכנה, או נקודות מגע הדוקות מדי שלא שוחררו בואפן תקין לפני שנגסת על הכתר. זה לא קשור בשום אופן להארכת כותרת. הארכת כותרת מבצעים כאשר אין מספיק "גובה" של השן או שהשוליים של המבנה קרובים מדי לחניכים. אם זה המצב - צריך הארכת כותרת ללא קשר לעובדה שבמדידה ראשונה הכתר נשבר.

01/10/2017 | 18:43 | מאת: ספיר

תודה. אבל מכ כוונתך בטיפול בהכנה מצד הרופאה או מצד המעבדה ? וכן לגבי נקודות מגע מה בדיוק יכול היה לקרות שלא עשו שם ? ולא יכול להיות בשום פנים ואופן שבגלל זה הכותרת קצרה ואז בין הלסת העליונה לתחתונה זה מה שקרה במיוחד שלפעמים מרגישים שגם הכתר הזמני גבוה ואמרה שהכי נמוך שאפשר בגלל זה פוחדת , אבל הרופאה מאמינה שפשוט קרה משהו במקריות וכן אפשר , אני עדיין מנסה נראה מה יהיה וזה שהרגשת גובה כמו שאמרת , ולפעמים כמה פעמים ניקוי עם חוט וצחצוח שולף את הכתר הזמני , מנסה כמה שפחות עם החוט , וגם ללעוס הכי בעדינות אבל פוחדת ששוב הבעיה שהכתר יישבר במדידות , וזה שעושים מדידות חוזרות בקרוב כולל המדידות עם החוטים בחניכיים לא יכולות להיות השפעה על החניכיים ועל צורך בהארכת כותרת בגלל שזה ישפיע על אחיזת הכתר?

שלום, סליחה, אבל מה שאת מבקשת זה קורס באוניברסיטה... אם אין לך אמון ברופאה שלך, עדיף שתפני לרופא/ה אחר. אחרת - אני ממליץ בחום שתדברי איתה על העניין והיא תסביר לך מה קורה אצלך.

01/10/2017 | 20:26 | מאת: ספיר

סומכת מאוד רק מה התכוונת לבעיה בהכנה אם זאת היתה הבעיה מבחינת מי זה יכול להיות המעבדה או הרופאה או בעיה אחרת שאולי גרמה?

מנהל פורום שיקום הפה - פרוסתודונטיה