ויזבאל
דיון מתוך פורום אנדומטריוזיס - כאבי מחזור ואגן כרוניים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש לי כמה שאלות על הגלולות האלו: 1. האם אני אמורה להפסיק את הגלולות ולהשתמש בהן במקום<? 2. האם עושים הפסקה כמו במהלך גלולות? 3. האם זה יכול לשבש לי את המחזור האם ניתן להפסיק בכל עת? אודה לתשובה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב, ויזבל יש לקחת ברצף ללא הפסקה. דיממים יכולים להופיע ולעיתים באופן לא סדיר. העקרון אפשר להפסיק מתי שרוצים, אך לא מומלץ להפסיק ללא התראה מראש ויעוץ עם הרופא המטפל. בברכה דר שינמן
(מספר מקשר)
תודה על התגובה השאלה שלי, היא כאשר מפסיקים המחזור חוזר או עלולה להווצר בעיה?