אנדומיטריומה בהריון
דיון מתוך פורום אנדומטריוזיס - כאבי מחזור ואגן כרוניים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני לאחר סבב טיפולים אחד של IVF שהצליח.לפני הטיפולים היתה לי ציסטה בגודל של 4 ס"מ וכעת בשבוע 7 היא בגודל של 5 סמ על 3. האם קיים סיכון שהציסטה תתפוצץ בהריון? תזיק לעובר? האם יש סיבוכים בלידה עם ציסטה גדולה? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב, בסיכון שהאנדומטריומה תפגע בהריון היא נדירה. היא איננה פוגעת בעובר והסיכון שתקרע היא נמוך מאד. המשיכי בהריונך ללא התערבות אלא מעקב בלבד. בהצלחה דר שינמן
(מספר מקשר)