נפיחות בבטן
דיון מתוך פורום אנדומטריוזיס - כאבי מחזור ואגן כרוניים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, ביום ה-13 למחזור היו לי כאבים דמויי מחזור בשעות הבוקר ומאז החלה נפיחות בבטן באזור הטבור משני צידיו, מעט יותר בצד ימין. ניגשתי למוקד נשים אך הרופא אמר שאין כל בעיה גינקולוגית. אין כל כאבים אך הנפיחות אינה שגרתית. יש לציין שהמחזור האחרון היה קשה יחסית (על אף שאני לא סובלת בדכ יחסית למאובחנת באנדו), ולווה בכאבי בטן בחלקה העליון של הבטן (תחושת שריפה) ודימום כבד מהרגיל. האם יש קשר בין הנפיחות לבין האנדו? אציין שבדיקת הגינקולוג במוקד הייתה שטחית, לא הסתכל היטב בשחלות. ממתינה לתור לרופא נשים קבוע. אודה לתשובתך.
שלום רב, נפיחות בטנית מוכרת באנדומטריוזיס ולאו דווקא ישנו זיהוי של ממצאים ברורים בבדיקה. את צריכה הערכה וטיפול בהתאם לממצאים ממליץ שתפני לבדיקה מסודרת בברכה דר שינמן