אנפרניל/מרוניל בהתקף מאני

דיון מתוך פורום  פסיכיאטריה

15/12/2019 | 21:35 | מאת: מיתר

היי, רציתי לברר לגבי כדור האנפרניל חבר שלי מקבל זריקת הלידול אחת לחודש, למיקטל 200 מ"ג ואנפרניל 150 מ"ג. לאחרונה גילינו כי את הזריקה הפסיק כבר מחודש ספטמבר. ולתקופה של בערך חודש וחצי הוא היה בהתקף מאני/היפומאני בוודאות, שכלל שינה של 3 שעות בלילה. בימים האחרונים הוא החל פתאום לישון יחסית יותר שעות, וגם מתלונן על עצירויות. רציתי לדעת האם הגיוני שבזמן התקף מאני במידה והעלה את המינון של האנפרניל על דעת עצמו הגיוני שישן יותר שעות ועדיין נמצא בהתקף מאני? (חשוב לציין שהןא עשה זאת בפעם הקודמת והעלה לבד מ150 מג ל450 מג על כן החשדות מבוססים על מקרים שקרו..) כשהחל לקחת את האנפרניל 150 מ"ג זה גם עשה לו שינה מרובה ועצירויות אך זה תופעות לוואי שחלפו ולאחר מכן החל לעלות למאניה.. לסיכום - השאלה שלי היא האם ייתכן שאדם בהתקף מאני אך עדיין ישן 8-9 שעות בלילה פלוס שעה שעתיים בצהריים בעקבות שינוי בתרופת האנפרניל? והאם זה אמור לחלוף לאחר שיתרגל למינון החדש שלקח על דעת עצמו ואז המאניה תחריף ויחזור לישון מעט שעות בלילה?

לקריאה נוספת והעמקה

מינונים כאלה הינם אסורים ומסוכנים.

מנהל פורום פסיכיאטריה