עשיתי מעבדת שינה ביתית, מה אומר הפענוח?
דיון מתוך פורום מחלות ריאה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בן 49, לאבא שלי יש OSA, אני נוחר כאשר אני ישן, היה לי 2 אירועים של קושי נשימה. להלן הפענוח: משך הבדיקה7 : שעות 3דקות .אובחנו62 הפסקות נשימה מלאות .ו119 הפסקות נשימה חלקיות .צפיפות הפסקות נשימה26 אירועים לשעה. בליל הבדיקה נרשמה שינה על הגב במשך % 16מזמן השינה ,בתנוחה זו צפיפות הפסקות הנשימה היתה 67 בשעה ,כאשר בתנוחות אחרות נרשמו 25 הפסקות נשימה בשעה לכל היותר. נרשמו 200 ירידות ברמת ריווי החמצן בדם מרמה בסיסית של 98% עד למינימום של .79 % ריווי החמצן היה מתחת ל90% במשך 17% מזמן השינה .במשך9 % מהלילה נשמעה נחירה.