עשיתי מעבדת שינה ביתית, מה אומר הפענוח?

דיון מתוך פורום  מחלות ריאה

23/06/2026 | 22:50 | מאת: אנונימי

אני בן 49, לאבא שלי יש OSA, אני נוחר כאשר אני ישן, היה לי 2 אירועים של קושי נשימה. להלן הפענוח: משך הבדיקה7 : שעות 3דקות .אובחנו62 הפסקות נשימה מלאות .ו119 ­ הפסקות נשימה חלקיות .צפיפות הפסקות נשימה26 אירועים לשעה. בליל הבדיקה נרשמה שינה על הגב במשך % 16מזמן השינה ,בתנוחה זו צפיפות הפסקות הנשימה היתה 67 בשעה ,כאשר בתנוחות אחרות נרשמו 25 הפסקות נשימה בשעה לכל היותר. נרשמו 200 ירידות ברמת ריווי החמצן בדם מרמה בסיסית של 98% עד למינימום של .79 % ריווי החמצן היה מתחת ל90% ­ במשך 17% מזמן השינה .במשך9 % מהלילה נשמעה נחירה.

מנהל פורום מחלות ריאה