קושי בנשימה- האם בעיה בכלי דם?
דיון מתוך פורום מחלות ריאה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בת 28 לאחר 5 לידות מההריון הראשון התפתחו לי דליות חמורות, שהלכו והחמירו בהריונות הבאים. בשני ההריונות האחרונים אובחנו קרישים בורידים השטחיים (SVT, לא DVT), ואי ספיקה ורידית שמתמשכת עד עכשיו. כרגע, אני שנה אחרי לידה חמישית. לפני ניתוח בוורידי הרגליים. השאלה שלי כרגע: אני סובלת פעמים רבות מאתגר נשימתי, הייתי מתארת אותו כקושי לנשום נשימה איכותית, ונאלצת לשאוף אוויר בחוזקה כדי לספק את הצורך בחמצן. בעמידה ממושכת או ישיבה ממושכת זה מחמיר. האם זה קשור לחוסר הספיקה הוורידית? והאם הניתוח אמור לעזור? או שצריך לפנות לבירור אצל רופא?