מיקובקטריום קנססי האם מדבק?
דיון מתוך פורום מחלות ריאה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני עם בן זוג חדש קרוב לחודשיים. לפני מספר ימים הוא שיתף אותי שמטופל בחיידק מיקובקטריום קנססי כחצי שנה ונותר לו תקופה של חצי שנה עד שנה להמשך הטיפול. חיפשתי על החיידק ונראה שהוא מדבק, עמיד ומסוכן (סיכון לשחפת). כיוון שבזוגיות המגע אינטנסיבי אשמח לדעת האם אני בסיכון ומהן דרכי ההדבקה האפשריות
שלום, החיידק הזה אינו מדבק כמו שחפת ולא הוכח שהוא מדבק מאדם לאדם. כמו-כן לאחר טיפול של חצי שנה סביר להניח שלא יכולה להיות הדבקה.