עבודה עם טאבון ועשן גדול של קמח דורום שאני שואף
דיון מתוך פורום מחלות ריאה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני עובד בעבודה במטבח 6-7 פעמים בשבוע ובעבודה נשרף אצלנו הרבה קמח דורום בטאבון שמוציא עשן עצום. רציתי לשאול האם יש לזה השלכות בריאותיות ואילו מחלות יכולות להתפתח?
שלום, עקרונית חשיפה לעשן יכולה לפגוע בריאות. ממליץ להזמין בדיקה של משרד בטיחות וגהות לראות שמקום העבודה עומד בתקן.
בכללי יש סיכונים לעבוד עם טאבון גז גדול ועם כמות קמח שרוף גדולה שנשרפת ביום? שמעתי שהטאבון מוציא גזים רעילים