RE: בן 11 שלום רב לרופא
דיון מתוך פורום מחלות ריאה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב בגיל 3 הבן שלי אובחן עם טבעת ווסקולרית ואוארטה ימנית. לימים היה סטרידור קשה והיה מועדמ למיתוח עם השנים הלחץ ירד מ 60 אחוז ל 25 ואמרו שאין צורך בניתוח. כל פעם בחודש מרץ יש לו התקפי סטרידור קשים מאוד ברמה שאנחנו מגיעים למיון נאמר לי שאין קשר לטבעת ווסקולרית ושייתן שיש לו אסטמה אלרגית. נתנו לנו משאף פוסטר אינו מועיל הוא גם משתמש ב פלקסונאז מה זה כל פעם בחודש מרץ אנחנו מגיעים למיון אני חושבת שזה מחילופי עונות האם יש טיפול לסטרידור שנובע מחילופי עונות ספציפי חוץ מפוסטר ובטנזול תודה