שאיפת כדור טפיוקה במשקה
דיון מתוך פורום מחלות ריאה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לפני יומיים שאפתי לקנה הנשימה כדור טפיוקה מאחד המשקאות באבלס בקניון, הרגשתי שהכדור נכנס לקנה הושט ומחליק פנימה יש תחושה מוזרה בבית החזה התחיל צינון שאולי יש או אין לו קשר אין שיעול אין חום אני יכולה לנשום כרגיל לא הייתי רוצה סתם לייצר לעצמי בדיקות, בירוקרטיות, סחבת וחשיפה לקרינה מיותרת בשביל הבירור / הפרוטוקול סביב זה. כרגע אני מרגישה טוב, מה הסבירות, בהנחה שאכן נכנס כדור טפיוקה בשאיפה, שזה פשוט יעבור מעצמו? למה לשים לב בזמן הקרוב כדי למנוע סיבוך או סכנה בנושא?