סיטי חזה קרינה נמוכה
דיון מתוך פורום מחלות ריאה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי עשיתי סיטי ריאות בקרינה רגילה ב2022 שחלק מהרופאים ראו ברונכיאקטזיות שני רדיולוגים ודר לירן לוי ,לעמות ד"ר משה היישניג ודר מיכל שטיינברג שאמרו שאין,אז רציתי לעשות סיטי וקיבלתי הפנייה לסיטי בקרינה נמוכה אחרי קריאה באינטרנט ראיתי שזה אולי פחות מדויק לאבחן בצורה מדויקת מסיטי רגיל האם זה נכון ?
שלום, נכון. כל הרופאים שהזכרת הם רופאים מומחים טובים מהשורה הראשונה. עם זאת, אני מציע לך לבחור רופא אחד שדעתו נראית לך, כדי לא להיות מבולבל מדעות שונות שיש לרופאים שונים.