בקשה לפענוח תפקודי ריאות
דיון מתוך פורום מחלות ריאה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אשמח לדעת מה יכולות להיות האפשרויות לממצאים אלו: תפקודי ריאות מלאים כולל דיפוזיה: זרימות נשיפתיות ונפחי ריאה תקינים ירידה בכושר הדיפוזיה בדרגה בינונית, אינה תואמת נפח אלבאולרי סטורציה 97% לסיכום: ממצאים יכולים להתאים לפתולוגיה ריאתית פרנכימטוטית או אמפיזמה ריאתית. אני בלחץ רב, בת 37 עישנתי הרבה שנים והפסקתי לפני חודש. לעיתים מרגישה קצת קוצר נשימה והתעייפות מהירה אך רוב הזמן מרגישה טוב. תודה רבה