מסה בגודל 8.5*4 ס"מ ב-CT חזה
דיון מתוך פורום מחלות ריאה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אישה בת 90, הופנתה ל-CT חזה בעקבות כאבים בחזה וקוצר נשימה. בפענוח נמצא בין היתר: בהמיטורקס השמאלי מודגם תמט של LUL ובתוכו קולקציה מוגדלת במימדים של כ-8.5*4 ס"מ בצפיפות של כ-26HU. תמונות לדומגא מצורפות כקישורים לגוגל PHOTOS. בפענוח אין אינדיקציה במה מדובר - מה זה יכול להיות ואיך כדאי להמשיך באבחון? תודה רבה. https://photos.app.goo.gl/X7rD79aA9cb7kHin8 https://photos.app.goo.gl/U78QKv6EYM3hSbk56
שלום, זה נראה כמו נוזל מנורתק, יתכן על רקע זיהומי. נראה לי שצריך לנקז את הנוזל תחת הדמיית סיטי או US. כדאי להתאשפז לבירור.