שלום דוקטור אשמח אם תענה בן 21
דיון מתוך פורום מחלות ריאה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דוקטור אני בן 21 תקופה של בערך איזה שנה וחצי אני סובל באופן יומיומי מתחושה של אי סיפוק נשמתי, אני לא מצליח לנשום עמוק ואני לא מצליח אפילו לפהק אולי אחד ל… הזנחתי את זה ורק עכשיו אני מתחיל לעשות בדיקות, אני נורא מודאג למה זה קורה לי אני צעיר בן 21 זה יכול להיות סרטן או משהו? או איזה מחלה קשה? רוצה לציין צילום ריאות תקין, בדקתי הכל בלב כגון הולטר, אקו.. לחץ דם ובדיקות דם גם תקינות, אני גם רוצה לציין שאורך החיים שלי הוא ישבני מאוד, ואני לא זזתי או עשיתי ספורט אינטנסיבי בחיי גם בבית הספר האם יכול להיות שעשיתי נזק?
השלמתי תפקודי ריאות והכל בסדר, מה עוד אני צריך לשלול? רוצה לציין שהרופא של א.א.ג אמר לי שיש לי קונכיות מוגדלות