נשימה/הסנפת גוף זר.
דיון מתוך פורום מחלות ריאה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי מצטער על פרטי השאלה אך היה חשוב לי לשאול, הסנפתי במסיבה קוקאין ממסך הקדמי של הטלפון שלי. המסך האחורי של האייפון היה מנופץ עם סדקים (אך לא שבור) ויש ממש קצת רסיסי חול כאלה של זכוכיות מאחורה אך בכל מקרה יש כיסוי. השאלה שלי היא כללית והיא שאם במידה מכל סיבה שהיא הסנפתי רסיסי זכוכיות שלא נראות לעין, מה הנזק שיכול להיות לי? אני יודע שלא באמת הסנפתי כי המסך הקדמי לא שבור ואני נוטה לנקות אותו כל יום עם מגבון והוא גם מכוסה מאחורה. אבל רק כדי להבין את החומרה של גם אם כן, האם זה משהו בלתי הפיך שנכנס ולא יכול לצאת? כי זה לא בליעה שיכול לצאת בקיבה אלא הסנפה ונשימה.